var det fest?


hejhej! :)
vet att det var en vecka sen jg uppdaterade,men min blogg,mina regler ;)

helt fantastisk dag/kväll igår..
började med att älsklingen skjutsade hem mig,sen tog jag med hugo(eftersom jag e hundvakt) och så gick vi hem till jimmy och var där i säkert 2timmar..träffade sandra,krille och massa awesome folk! :)
sen skjutsade jimmy hem mig så jag fick lämna hugo,tbx till huset och greja..snacka med sandra,ja.liteallt möjligt!
senare drog vi ner på byn och käkade pizza sen på någon konstig "troll-fest" haha,lite roligt! ;)

sen hem och kolla på världens dåligaste film med älsk..menmen,han tyckte den var bra! ;)

nu e han och hämtar sin bil hemma hos jimmy(kan ta ett tag,även fast han inte bor långt bort)
och svärmor e ute och åker MC..så har huset för mig själv..då pasar man ju på att ligga i fotöljen och blogga tills älsklingen kommer hem! :)
sen hoppas vi på att krille och sandra kommer! :)<3

skulle bara säga att jag mår bra och lite sånt! :) bye! <3
har inga bilder på älskdator..så får blien random googlebild! <3


1 kommentarer
Postat av: Anonym

DIN blogg dina regler! ;)♥

2011-09-05 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0