bra låtar


har tänkte lite på det här med band/artister
jag "väljer" en/ett band/artist och sen lyssnar jag på den i någon månad sen byter jag..
haha,men vissa artister/band/låtar stannar alltid kvar..iaf för mig! <3

RAUBTIER

ett band som passar om du e sur,arg,besviken eller glad,alla tillfällen..
blir tjatit i längden,men det är ett band som jag alltid kommer ha i bakhuvet och inte sluta lyssna på,även om jag bara tar en paus..jag lyssnar mest på dom när jag mår bra eller är besviken.

stil: hårdrock på svenska
band namn: raubtier



KENT

ett populärt band när man e runt 15-16års åldern
jag älskar dom,har gjort många bra låtar,och dom har alltid funnits med i vardagen,fast man inte tänker på det
dom e helt okej,och funkar i alla läggen,perfekt låtar att sjunga med till! :)
har lyssnat på dom ett tag men som sakt,dom finns med men man "knark" lyssnar ju inte som man gjorde för massa månader sen! :)

stil: pop(skulle man kunna kalla det?)
bandnamn: KENT





och sen en låt jag bara älskar,btw ska jag ha den på min begravning..det har jag bestämt!!


band: roxette
låt: listen to your heart
den är förjälva fin,och den ska jag ha tills döden skiljer mig åt,jag lyssnar inte mkt på den här låten,det händer nästan aldrig,men det är förjälvla fin..och jag lyssnar på den bara när jag e riktig ledsen..t.ex när tobbe dog..annars aldrig!



men just nu i jag inne i en "rock period"
så just nu e favoriterna "royal republic" och "bullet for my valentine"


stil:rock
låt: cry baby cry



stil: hårdrock/screm
låt: tears don´t fall



förjälva bra band,blir nästan tår ögd så fina låtar,men bland mina kompisar e jag rätt ensam att tycka om dom! :(
menmen..det e vad jag lyssnar på just nu!<3

1 kommentarer
Postat av: Anonym

kent är inte pop, kent är rock. fått en miljard rockbjörnar för sveriges bästa rockband hallå?

och for the record, den genomsnittliga åldern på dom som lyssnar på kent är inte 15-16, den är 35-40.

2011-10-27 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0