livet känns rätt meningslöst...


riktig jävla klantarsle jag e!!

kim gick upp 06:10 och då ska jag oxå gå upp,igentligen..
men jag e seg så brukar sova en tund till.
klantit gjort när jag vaknade kl 7..suck!
för min buss går nämligen 5över 7 och det tar 5min att gå till hållplatsen

äckliga grej!
men nu åker jag med 8:45 ussen in till skolan,vettefan om det e så trevligt,vill j åka gratis och mina vänner till skolan :(
och så måste jag upp tidigt på lördag fför konfan!!

arrhh!!!

ska troligtvis hämta en skoter med älsklingen ihelgen
men det e någonting som e ivägen(igen,den "väggen" är ivägen jämt!)
haft 6prov på 2veckor oxå,så e sjukt trött på allt!

ne,ska väl sluta klaga och börja platta håret..det e lixom bara en timme kvar...*SUCK*
resten av tiden för jag väl pugga till traktor kortet eller något! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0