sov gott inatt...eller?


kvart i 4 inatt fick älsklingen för sig att få världens sendrag som inte gick över
jag gick när och hämtade vatten åt han och händerna bara skakade..
jag hatar när han väcker mig så där och säger att något e fel.
men iaf,fick jag springa några ggr,men det vare värt eftersom han vart bra en halvtimme senare♥
vägrade somna före han,så låg vaken till halv 5 och hade vatten beredd brevid sängen,men stackars älskling..
men det här var inte lika läskigt som när han väckte mig och sa att han inte såg något..ursh!

iaf e jag förjävla trött just nu, så musik,dator och städa lite i mitt rum för att sedan sova hemma några nätter till..suck
hur ska jag någonsin kunna sova hemma nu när han när som helst kan få så ont?

men vi båda lever och mår bra! :)


skräm mig inte så där jämt! ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0