div.


torsdag var det ja,1 skoldag till..ursh så drygt!
hänt mycket i veckan/förra helgen
kanske därför jag inte bloggar? eller inte? ;)

har sovit hemma hos vännen modell pöjk! ;) haha
typ hela helgen och veckan..känns skönt och inte sova själv iaf! :)

ihelgen händer sjukt mycket,har vart tvungen att välja bort mycket för att hinna med allting.
vi får se hur det går! :)
har btw köpt en ny 1,20säng,ehövdes då min andra var lite..sliten? haha

nehe,fortsätta städa lite nu då jag rev ut "lilla rummet" på allt,har ingenting på golvytan,knappt något på väggarna heller,en hylla! ;)
där ska sängen in och den nya ut!
så ska fia i "stora rummet" så folk kan gå här..då det ska sova folk här hemma ihelgen,dock inte jag! ;) haha <3

puss!<3

älsklingen slutar om dryga timmen,sen hämtar han mig så vi kan sova! :)
lät väldigt skönt faktiskt <3
vart ett väldigt tråkigt inlägg,men kände för att berätta min tillvaro! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0