min helg i miniatyr!


tror man behöver söka hjälp om man tror att det e tomatpuré i lök eller när man ska säga sitt eget nr så säger man alla andras som man kan utantill? någon som kan nummret dit? haha :)

nej men helt seriöst börjar jag blir sjukt senil,något galet :o
jag skulle gå mitt nr till en kompis,sa precis alla nr jag kan i huve förutom mitt eget,bara lite pinsamt.stackar´n fick skriva om det massa gånger :( haha!

 -07677...NEEJJ!! skriv inte,det var kims!
- 07075317**
- e du helt säker på att det är ditt nummer?
 - japp! :D...eller vänta,kuk..det e mammas!!
haha,så hållde jag på ett tag ;)
kan ju en del nr utantill,rätt onödiga nummer oxå,men e rätt stolt för att jag kan dom i nödsitutioner ;)
kan t.ex mammas,pappas,älsklings,systers mm + mitt eget :)

ne,nog om att jag börjar bli gammal och aa...you name it!

skärpning corre! (visste ni att corre betyder "spring" på spanska? rätt kul,så "corre corre" blir "spring corre",då e det bara att börja springa ;))

har btw städat älsklingens 144 i helgen,e långt ifrån klar och det kommer jag forever vara,fyfan vad skit säger jag bara!allt ifrån godispapper till kläder och crossdäck,helt galet!
sen har jag tvättat åt älskling oxå,känner mig förjälva duktig jag! *very happy face*

en liten smygbild på 144:an,men här hade jag plockat undan allskit,men man ser dock corssdäcket bak ;)
men han blir snart som ny! ;)

sen har jag och älsklingen bytt mobiler! :D
han fick min nokia ni vet touchen?


den byte jag mot en sån här,fast i så dålig skick så jag undrar om den e döende eller något^^

den ser hur fin ut som helst så där..något galet :o
men min funkar inte volymknappen på,han reagerar på att man har headset i hela tiden,hör typ inte när man pratar,knapparna står det knappt något på och dom håller på och lossna! ;) den fick jag för min 2 månader använda nya nokia! ;) haha <3
så här ser min ut iaf,väldigt dåliga cambilder..men det får duga!

så,men den funkar ett tag! :D<3

men vi ses väl något mer iveckan..KANSKE!!
har sjukt mkt prov,4stytsha på 2veckor(Y) tur man kan allt då..suck!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0