marken = awesome


har typ inte uppdaterat någonting men ni vet att mina dagar e rätt stressiga^^

 ♦ går iskolan 8:00 - 15:00
♦ kommer hem 16:05      
                                          ♦ går ut med hund och gör det jag sak göra,läxor osv..
                                           ♦ älsklingen hämtar mig 21:30 när han har slutat jobbet
                                                  ♦ "hem" och vah social och sova och sen gå upp kl 6:00 igen

så har egentligen inte så mycket tid! :)
men helgen var underbar! <3 allt vah lixom så mysigt.
det var marken och jag fick träffa min älskade sandra,massa puss på dig! ♥♥

älskar dig sandra! ♥

sen var jag ju med alexandra , erika, bror, robin, kimmy,jocke,johan mm helt underbar helg!

1 kommentarer
Postat av: Hanna

men ... HALLÅ älskar du it mej med ? (a´

Puuus på dej corre ! ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0