Vilse i skogen vandrar vi omkring, vi vandrar omkring o vi hittar ingenting!!!

haha, vilken sjukt galen dag!!!:D

hade orientering, gissa vad som hände??

jo jag, steffi, antebante o renas gick vilse, mitt i ingenstans...

o jag ropade på hjälp, ingen hörde:((

o vi ringde efter hjälp, men wtf?!?!! de bah: k,bry...

men tillslut såg jag en gul lapp, som människor måste ha satt ut(vah iaf vad jag tänkte^.^)...sen hitta ante

massa blåa band o så hade vi kommit till ett älg pass...

Pass 13 in my <3 ;))

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

btw, kan inte gå på fotoklubbsmöte idag för känner mig inte så bra... =((

ska vila massa osv...

ogillar att de bytte namn på bdb...dayviews,,wtf??!!!

aja de var nog allt...^^

Bye♥


whatever i say, whatever i do, just remember i love you...

1 kommentarer
Postat av: challe

just det,det jag sa:dayviews,FUCK YOUU BITCH! ;D<33

2011-05-03 @ 18:13:16
URL: http://foxlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0