GOSH!!


HELLO!
vet ni??





inte jag heller O_____O

haha nera,,,men just nu e jag glad o lessen cheyy97

(men vfr jag e glad de får ni gissa 3 ggr ^.^)

______________________________________________________________________________________________

men vfr jag e lessen cheyy tänker jag berätta...

Jag har ngn slags nackspärr, som har plågat mig heeela dan (o hade huvudvärk igår så missade massa viktigt) !

o fucking spanska prov imorrn som jag e ganska säker på att jag kommer o sumpa :(((((

men jag e u fortfarande en sneel cheyy så här ska ni få se världens niceigaste min xD :


(I LOVE THAT PICTURE ^.^)



Bye for now!





1 kommentarer
Postat av: ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Om folk bara kunde lära sig att man INTE KAN VARA EMO. Emo är en jävla musikstil och man kan inte vara den, lika lite som man kan vara r.ex. hiphop eller pop!

2011-05-11 @ 10:33:58
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0