biblioteksråtta #1


alla som älskar skolan klappar nu!
*ingen klappar*
vfr klappar ni inte för? :( nu vart jag ledsen!
jag sitter övertid 1timme för jag tkr det e så kul! :D
ja...eller inte!

dagen idag!

NO: labbade med CO2(koldioxid) och ljus typ
MATTE: jobbade med bråk hela lektionen , duktig chey!
HEMKUNSKAP: ta och dö!!! jag hatar HK och kommer alltid göra det typ! men gjorde pizza iaf! :)
LUNCH: lite lagom att ha hk före lunch-.-' , fisk,sås och potatisklyfter! :)
SPANSKA: jobbade,vart klar (Y)
SO: läste,jobbade och tittade på film om jesus,fick oxå en läxa jag inte klarade förra terminen!

just nu sitter jag i biliosshshsteket (biblioteket) och skriver det här och chillar bland böcker! :D
sen som typ 10minuter ska jag ner till bussen,och sen hem och vänta på mamma som jobbar! :)

ja,ne,ska väl börja snoka i biblioteket!
biblioteksråtta! :D mohaha!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0