världens bäst rubrik och bio!


asså,förlåt förlåt förlåt!!
jag är så ledsen att jag inte har bloggat,men jag ska skylla ifrån mig!

jo,min dator har varit paj(igen)

men nu e den frisk och kry :D

sen har jag fyllt år,ingt märkvärdigt. men kanske ett litet grattis? ;)

ja,det är väl det^^
men nu jälvar blir det bättre uppdatering för fulla muggar!

jo,i födelsedags present utav
hanna eriksson(<-länk) vart jag bjuden på bio och vi såg "hur många lingon finns det i världen?"

 


underbar movie!


vad har jag gjort mer? hhmm =/ jo,jag samlar på mössor:D haha,låter sjukt,men ska vissa en video och bilder på alla mina mössor sen,men iaf..så utökade jag min samling! :) så nu har jag denna goding :

my lover!<3 haha! ;)

nu blire spotify,frukt och sova tidigt(trodde ni?:D) för ska till min älskling!




1 kommentarer
Postat av: Hanna eriksson

Haha , vi hadde det bääst !!

det var den bästa helgen ju !! :* (L)

2011-03-29 @ 17:18:17
URL: http://hannathequuen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0