trasig dator i div


hej sötnosar!
jo,jag vart ju bättre på uppdateringen itag men sen hände det som inte fick hände! :o
min dator fick hösnuva!!

så jag har varit datalös,men nu funkar han som han ska,tillochmed bättre! :D
så nu blir och blogga lite igen!

men nu ska jag berätta en sak!
jag har värsta stenålders tv:n men den funkar,sp jag har skaffat tv-bänk till den nu,asså en riktig.eller ja,du fattar ;)
fixade oxå bordet som stog brevid
här kommer bild bevis! :

det var tv-bänken! e riktigt nöjd :D

nu kommer bilder på bordet:

tuggummi!<3

nja,lite bilder iaf,kommer bilder ifrån mitt photoshot jag hade med mig själv senare idag;)
kram

1 kommentarer
Postat av: maia

nice blogg :D

2011-03-12 @ 21:22:32
URL: http://maiasans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0