fucking shit!


orkar faan inte med kopparberg längre!
allt kan dra åt helvete!

jag vill hem! vill inte bo i en jälva håla där andras hemligheter blir dom andras nyheter!
FUCKING KOPPARBERG!!
vill hem,det hem där jag hör hemma...
är så trött på skiten här så jag kan dö!
ge faan i att finnas,kopparberg,ta dig i röven och stick!

vill HEM,HEEM,HHEEEMMM!!


ååhh,jag kommer ihåg alla gånger man klättrade på den där fast man inte fick! minnen :´3

R.I.P syster! du e saknad!<3

kan ni gissa vart jag är någonstans?
asså,vad mitt "hem" är?

förlåt,men jag bara orkar inge mer i dennna svinstia!

2 kommentarer
Postat av: challee<33

oh oh jag vet jag vet: örebro, hemma hos challe, osthus!(allvarlig ggrrr....)kaffe <3

2011-03-01 @ 20:13:53
URL: http://foxlover.blogg.se/
Postat av: KungeN(y)

Hamn bilden är i Askersund :)

2011-03-17 @ 19:17:23
URL: http://inevergaveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0