studentfirande och slappande


det är rätt tight resultat,så jag vet inte vad jag ska göra faktiskt! :/
nu har fram till  på er!

så nu jälvar tycker jag ni röstar på mig! ;)

och chatten är igång igen;) helt awesome! så jag tycker ni skriver till mig!<3



vah ju på student idag, min brors flickvän och en kompis till mig tog studenten idag, när jeffe kom springandes trodde jag jag skulle börja gråta,men som tur hade jag kameran och skydade mig med!
bilder kommer imorgon,då jag absolut inte orkar nu!

 

3 kommentarer
Postat av: julia

sv; Den sidan vet jag faktiskt redan om, men tack ändå!

Tack så himla mycket, glad jag blir! :)

2011-06-11 @ 09:29:04
URL: http://oolssons.blogg.se/
Postat av: vickan

vad kul jag önskade att jag såg henne<333

2011-06-11 @ 16:49:47
URL: http://mittlivsomvickan.blogg.se/
Postat av: fjorre

typ K ek"corre"

tycker att du ska låta andras killar vara.

2011-06-16 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0