lite update


asså,helt ärligt vet jag inte varför jag inte har bloggat,allt är bara konstigt
alla sorters känslor dyker upp,då mitt liv har vänts uppochner nu på bara 2veckor,men åt det bättre hållet..jag börjar se ljuset i den lilla tunnel jag gått i så många månader..
tack alla som har stöddat mig,hjälpt mig och rensar bort folk som inte är värd mej..ni betyder mycket för mig!



ja,jag ville väl igentligen säga att jag lever
ska försöka med MINST 1 inlägg per dag. lovar!
har inte hänt något speciellt.

hade friluftsdag idag,har gått ungefär 3-5km , suttit pch pratade skit med
challe i 2timmar
vart hämtad idag,så slapp min jävla buss! :D

btw, lite uppdate om igår
jo,vi skulle till falun och titta på bil..hamnade i storå;)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0