beslutångest så det gör ont


fyfan vad jag äger på fyrhjuling! :)
var nyss ute i skogen och åkte..

...eller så att jag framför tv:n och åkte i skogen ;)

veckan ser faktiskt ut så här framöver, om det blir så..de vettefan! ;)

imorgon(torsdag)

* power 2011

tror jag åker dit, vet inte till 100% än, men vill dit!
men OM jag åker med dit så måste jag åka hem på torsdag och sen slagga över hos ett par kompisar till mig, vettefan asså! =/ sen åker vi tidigt fredag morgon!

Fredag

* hemma i ställdalen igen..eller?
om vi ska till power(jälva tjat om power) så åker vi idag tidigt som faan(ursh,inget för mig)
och sen e vi i västerås hela dan och kommer hem sent på kvällen, men vet inte om jag sover över en natt till hemma hos mina vänner eller om jag åker till syrran igen och stannar här ett tag till vecka 30? ;) haha

ja,beroende på om det blir power eller inte så e jag antingen hemma på lördag eller söndag eller i örebro! :)
ofc jag meddelar er hur det blir!


just nu väntar jag på att syrran ska jobba klart så man får lite sällskap här hemma, och inte bara mina underbara katter och hund! :D
puss!<3


gamla bilder blir söta längre tiden går! ;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0