UNDERBART

nu e jag hemma efter underbara dagar med fint folk
älskar er, ni betyder!<3

så därför har jag inte bloggat, men vah fan..måste väl ha lite roligt oxå! ;)
orkar inte berätta om power och det nu,e för jävla trött!

vi åkte och tankade halv 2(01:30) och sen åkte vi runt..
när vi väl var hemma så satt vi och gosade i soffan en stund till en väldigt dålig film! ;)
vi kanske gick och la oss..halv 5?(04:30) haha

jaja,vi e nu hemma hos mig, jag sitter inne atm för jag har städat,duktig jag e! :)

ne,kanske ska ut och se vad pöjkarna gör?
någon måste ju hålla ögonen på dom! ;) haha


fick bli en bild på min älskling som jag saknar oehört mycket nu när han är i västerås!
min älskling!<3


 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0