trötter...




H3jsan!

idag, har det inte hänt ngt speciellt alls! :(

haha, jag har spelat gammla julkalender pc-spel :D:D

håkanbråkan o lassamajas detektivbyrå ^^

HAHAHA...

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 
btw skulle jag ha gått upp
kl.10

hehe...hade ställt kl osv, men när jag skulle gå upp tänkte jag bah:

ähh,jag kan sova ngra minuter till...o jag vaknade kl 12....hahahahahaha

fan va bra man e asså :P:P:P:P:P

men så här seg e man ALDRIG på skolmorgonar...

hehe....




Bye♥

1 kommentarer
Postat av: Ellen ♥

Hej :)

riktigt fin blogg!

har du kollat in min? gör det gärna och kommentera vad du tycker!



btw, älskar headern!! :)



//Ellen ♥

2011-01-09 @ 13:25:24
URL: http://mollani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0