från blondin till brunett:D<3


Hmm....bara för att jag har tråkigt ska jag visa en bild på mig som brunett :P:D
bara för jag inte har gjort det än :P...

 
(here it is...;D)


(och det här är en gaaammal bild innan det vart brunt....fast det blåa var mkt,mkt,mkt ljusare än det är på bilden...)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
shit!!!!
snart e det skola :((

usch, massa plugg....men också en massa kompisar :D

hmm....jag har en dålig vana att lägga mig klockan 4 på natten typ o vakna kl 1 på dan :P
(men den har kommit nu i slutet på lovet typ :P)

Men det ska jag ändra på :D

hehe,nu har man väll inge mer o blogga om...

Bye♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0