alis grave nil.


DAG 15 - MINA DRÖMMAR

ja,jag har för många drömmar..
några drömmar vet jag att dom aldrig kommer uppfyllas..

min största dröm är att få tbx valtonen...min lilla volvoängel!
han vill jag ha tbx med händerna på strupen på döden...
saknar han så!<3

(om ni vill veta vad "alis grave nil" betyder får ni kosta på er en kommenter;)
jag kan säga det att det ordet betyder mkt för mig!<3

men jag har ju fler drömmar,som att mina knän ska bli bra...
och lite annat diverse som jag inte vill ta i bloggen!<3 kram

1 kommentarer
Postat av: Systeryster

Klart jag vill veta! Syrran är ju nyfiken av sig! Saknar Valtonen med! <3

2011-01-18 @ 23:36:34
URL: http://jollan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0