åsikt om saker...IMPORTANT


Helo babyyy xD!
sorry för sämsta uppdatering!

nu ska ni få höra lite åsikter jag har om saker...

åsikt om killar:

dem gillar sport o spel...det e typ det enda jag vet...

dem är komplicerade varelser som ibland kan gå en på nerverna!!!

men ibland e riktigt schyssta(men inte så ofta^^)

de FLESTA (men inte alla) killar i min klass ÄÄÄLSKAR "sexskämt"

o ibland blir de riktigt jobbiga o äckliga!!!

de t.ex. tafsar, frågar bh storlek,om man e ägare av stringtrosor?!?..

såna grejer...jag vet inte om ngn tjej tkr det e kul,men det gör inte jag!

och jag hatar när de i grupp (dvs 2,3,4,5 osv) skrattar åt en...inte det "glada" skrattet utan mer rått elakt...

men så länge som man har bra kompisar som ibland (eller mkt ofta) hjälper en o tjafsa emot alla dessa jobbiga

killar så behöver man ju inte bry sig så mkt om det ^^

nu till ett annat ämne som e

Skola...

Jag tänker berätta för alla er den ÄKTA sanningen vfr jag inte bytte skola:

Jag ville byta med corre till park för alla var ju så jävla elaka o retade för vi va emo då...

o min mamma tyckte det va ok, men sen ändrade hon sig...

började tänka åt andra hållet så att säga,

o jag började fundera mer o mer "hur hade det gått om jag fått huvudvärk?"

"hur skulle jag då ta mig hem o vila ut huvudvärken?"

hehe, det kke inte dirr var de takarna som flög igenom mitt huvud..

men det fanns faktiskt vissa saker på den skolan jag var för fäst vid för att kunna lämna...

nu tänker ni säkert att "hon måste ju vara helt dum i huve som stannar på en skola som den" eller

"den morsan bestämmer ju för mkt över sin dotter"

men nej!

DET ENDA MIN MORSA HAR GJORT E ATT HJÄLPA MIG!

o nu e jag så att säga glad :D

jag e glad att jag inte bytte utan stannade!

o jag gråter nästan om jag tänker på hur mkt jag skulle gå miste om ifall jag inte stannat..

det e min åsikt, tror det finns fler saker att säga/skriva om detta men jag har kramp i fingrarna ;D

Nu över till  nästa grej som e....

Vfr jag inte e emo längre:

vilket e ganska enkelt...

emos  brukar vara deppiga när jag slutade med det började jag långsamt byta stil

till ngt mer street, sen fortsatte det till lite fjortis o jag tror jag kommer

stanna här ^^

jag passar varken i emo/street eller typ gn annan stil längre :S

jah de e ganska konstigt...

hehe, jag kom på att det här e inte riktigt en åsikts grej men jaja!

kommer inte på ngra mer åsikter jag har^^

som e riktigt djupa o seriösa :P

hare gött!

(ingen apa idag..för detta vah ju ett seriöst inlägg^^)






1 kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bryr sig i om man passar i någon stil eller inte?

Att ha ''emo'' stilen på kläder betyder inte att man är deppig, och dessutom är emo ingen klädstil utan en musikstil! Så man kan inte häller säga det!

Och att det just bara finns ''emostil'' street och fjortis stilen för dig! Det finns hudra tals olika! Och intebara stilar. Man ska klä sig i vad man gillar och tycker är snyggt, oavsätt vilken stil andra människor klassar sina egna kläder som! Detta inlägg om din emo stil,var helt onödigt och om du ändå ska komma med någon åsikt så ska den vara bra också!

2011-03-27 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0