hemma bra men i garaget bäst!


vet att jag inte har bloggat på ett tag,men jag har vart hemma hos min karl och inte haft någon dator! :)
första skolveckan avklarad och det känns skönt, nu e det bara 49veckor kvar! ;) haha

hela veckan har väl gått bra sova hos älsklingen,skolan,hem,tillbaks till svärmor och så har det vart hela veckan,riktigt chickt!

nu helgen har det bara varit bilarna som gäller,skrotade 2bilar,hållt på med min bil,andras bilar,vart social i garaget med folk..låter lite bilder tala för sig själv! :) <3


min älskling under min andra älsklings bil!<3


team work :)


min bror och zeilot bor under 945:an! :)


jag förtjänade en liten paus,roligt att se andra arbeta! ;)


sen hade jag väldigt tråkigt så jag lekte lite och så vart jag så söt! ;) smuts in my heart. haha!

vi hållde väl på ifrån 12:00 till typ 23:00..haha,blir väl idag oxå..tänk att lite skruv kan vah så roligt! :D <3

puss! <3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0