Älskad.Saknad!


när jag kommer till dig,visar du mig runt?
eller ska vi sitta och prata strunt?

jag saknar dig så det gör ont,ett liv utan dig är som...
 sol utan solsken.
ängel utan vingar.
djävul utan horn.
det bara går inte....

vart jag en vandrar och går,kommer du alltid finnas i mitt hjärta tills den dag vi möts igen...
och den gången med glädjetårar..

du kom till oss in i familjen som en vind.
du var som en bror,vän,familjemedlem.
men en dag,du försvann.utan förvarning.
du lämnade livet och du lämnade oss kvar.

allting ser inte likadant ut nu förtiden,jag är kanske lycklig men jag saknar dig i livet!
jag längtar tills vi möts igen,älskade volvo ängel!♥

TOBIAS VALTONEN!
* 18/10 - 1986
+ 17/09 - 2010


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0