piercingar


fyfan vad länge sen jag skrev på bloggen!
men är ju hos syster så kommer väl inte bli så mkt heller,
men jolin och mttias är iväg och hjälper ett par kompisar och flytta.
så jag sitter här och är hund/katt vakt och grisarna^^

på tisdag oxå,så ska matti ta hål i näsan(och då ska ju jag vara med,så nyfiken man är!)
och då tänkt jag och ta min stav ocå,tror ni det blir bra?


mattis                                                    min



men sen eter och jag sköter skiten då får jag....*trummvirvel*


hål i läppen!!<33


nja,världens tråkigaste inlägg,men kommer kke roligare sen,puss<3



1 kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!

En fråga. VAD TYCKER DU OM MIN BLOGG?



- kram

2010-06-19 @ 12:54:06
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0