svar på frågestunden som var för 190293år sen:D


jag tänkte börja med en saga;)

"en dag för flera år sen,fanns det en blogg.och på den bloggen fanns en frågestund.
det var inte många frågor,men dom räckte.
och dom som hade bloggen svarade inte på dom.
så då kom draken och åt upp dom^^"

ja så kan det gå!
så bäst vi svarar på våra fråger bättre sen hörrni:)

 

fr?ga:kan du fixa fr?gestund ?t mej tack<33
svar:
det är väl klart;) säg bara till!



vad använder du "corre" för hårfärg när du har såna fräna färger i håret?
liksom vart köper man dom?
svar:
tack, jag har köpte mina i stockholm och i örebro,
i stockholm: köper jag på "rio"
i örebro: på cahara.
men kom ihåg en viktig sak.
om du vill ha bra resultat så köp:

det är en jätte bra produkt som räcker länge.
men ett tips:

köp på burk!!!! viktigt!

det är väldigt viktigt.

du kan köpa burken för 72kr och den räcker i 8månader om du färgar om och om oc...
men den lilla "tuben" räcker inte lika länge,men om du färgar hela håret så är den slut sen^^ ,och den kostar 99kr.
så du får en bättre för bättre pris!<3



jag undrar vart ni köper era snygga kläder.?

svar: shock,rio,rockzone,cahara,koneko.
dom koster mer än vanliga plagg,men det är bättre kvalite,så man får mkt för pengarna :D


det var väl allajust nu skulle jag  tro!<3

pussén<3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0