corre har en till åsikt!!!

vafan!!!! :@

om ni hatar våran blogg så fucking mkt..vafan titta...vfr kommentera?
det är väl ingen mening?
vafan!
om vi nu är så jävla falska och inte kan något....
SLUTA TITTA ELLER NÅGOT!!!
jag kan väl erkänna att vi vet vilka hofosho är!!!
men...vi gjode bloggen innan vi visste att dom fanns!!
för jag tittade på en annans blogg och såg hofoshos blogg!!
men jag & matti startade den innan!!!fatta! INNAN!
sen tittade jag...sen ar jag aldrig varit där!?
vad är det som är svårt???
JAG HAR INTE KOPIERAT!!
titta bara på HOFOSHOS blogg då!!!
men du?
tänk om jag hade skrivit det där före hofosho?
vad hade det vart då?
hade ni sagt till dom att dom härmade oss? skulle int tro det<!!!!
och det är våran blogg...vårat liv...VÅRAT intresse!!!
what is the problem?
inte mitt fel att det finns 193978748979378928122743 scene/emo/fashioncore???
eller?
fatta hur många såna bloggar det finns som inte är så "känd" som hofosho...
har ni inte tänkt på heller!!!!
fett vad jag hatar falska människor...
vi är snälla om ni är snälla....
om ni är duma?vi dsm!
det är bara att inse!!
vi är dom vi är och det kommer vi alltid vara!
vi har ju förfan inte haft bloggen i en halvmånad ens...och redan KÄNDA...på TASKIGA kommentarer!!!
vafan på er om ni inte fattar nu!!!!
tro vad ni vill...men jag säger sannningen idenna långa text för en liten FUCKING grej!!!
mogna upp!!!

allt jag ville säga till dom som inte fattar...ta inte illa upp(förutom dom som behöver)



pussén!!<33

5 kommentarer
Postat av: Felicia

Det är väl ingen som är falsk mot er? Det är väl inte direkt så att någon har byggt upp en "snäll" fasad för att sen bete sig som skit? När folk har en åsikt, en negativ åsikt, betyder inte det att man är falsk. Tvärtom, då är man väl ärlig?

2010-01-27 @ 20:25:43
URL: http://selden.blogg.se/
Postat av: haha

hmm.. om vi går in på hofoshos blogg så ser vi att jizzi har skrivit inlägget om sin stil 2010-01-16 och ni har skrivit "erat" inlägg 2010-01-21, rätta mig om jag har fel, men erat inlägg har väl kommit efter? konstigt att ni inte har kopierat, för texterna är ju näst intill identiska, meningarna är identiska och allt, menar du att ni av helt omedvetet skrivit ett precis likadant inlägg (syftande på "erat" inlägg "corre har en åsikt") som fanns på hofoshos blogg 5 dagar innan? jaja, jag vet inte vad ni lever i för fantasivärld om ni förväntar er att folk ska tro på det, men plagiat, det är vad det är.

2010-01-27 @ 20:51:31
Postat av: Felicia

Håller med personen som kommenterat här ovanför mig. Ni vet att ni kan bli anmälda för plagiat va?

2010-01-27 @ 21:00:20
URL: http://selden.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tänkte bara tillägga, jag såg att ni skrivit "besöksrekord 60"(?) eller nåt. Och då har man inte en känd blogg. Kissies blogg har 100 000 läsare om dagen, då är man känd.

2010-01-28 @ 02:32:07
URL: http://selden.blogg.se/
Postat av: vafan

asså felicia du tror du e så jävla cool eller hur?

2010-01-28 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0