corre har en åsikt!!

Alla som har klagat på att vi aldrig skriver känslomässiga inlägg kommer väl bli glada nu. Ni behöver inte läsa, men jag behöver skriva detta. Anledningen till att vår blogg är "känd" fel ord kanske, många läsare har vi iallfall. Det är ju för att vi sagt att vi har sån alternativ stil, och att vi rent av hatar fjortisar. Man behöver inte vara små smart för att se och fatta det.
Men det kanske är tvärtom för dig, om du läser detta kanske känner att du verkligen inte gillar din stil. Du kanske vill bli scene som VI. Bli det! Var inte rädd att folk trycker ner dig på du ser annorlunda ut. För om du trivs i dina annorlunda kläder finns det ingen som kan ändra dej. Och det var det som var problemet. Jag trivdes inte i mina kläder, därför kunde folk ändra på mej hur som helst. Tills jag satte ner foten.  Jag började klä mej så som folk kan tycka är tråkigt och fult. Flera gånger fick jag komentarer som varför har du så tråkiga kläder? vad hände med din snygga stil? Men en stil kan inte vara snygg om man inte trivs i den. och så länge jag är nöjd med mig själv och sin egen stil så bryr jag mej inte ett dugg om vad alla andra tycker. Och det är det som är det viktiga.
Du kan tycka att vår blogg blir tråkigare nu, att den liknar alla andra bloggar mer. Då har ni ju flera alternativ. Sluta läsa den.
eller
bara läs det matti skriver....

ni får gärna tro att jga är hel knäpp nu!!
men tyck det!
i don´t care!
det var skönt att skriva av sig=)
7 kommentarer
Postat av: Felicia

Förstår inte vad ni menar när ni säger att kläderna ni har är annorlunda, det finns så fruktansvärt många, flera miljoner i hela jävla världen som har samma stil som er. Man kan ju undra vad ni tänker med.

2010-01-21 @ 19:36:14
URL: http://selden.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ni har still inte annorlunda kläder, om vi tar t.ex en som ni kallar för "fjortis" hon/han har annorlunda kläder i förhållande till er. Sluta kalla det annorlunda, använd ordet alternativt i stället om ni nu måste sortera folk i grupper.



Och nu till de fördommar ni verkar ha till mig, "en fjortis i lindexkläder" Vi börjar med 1. Vad är en fjortis? 2. Inte för att det är nå fel på lindex, ELLER? Men jag använder inte kläder därifrån.

2010-01-21 @ 20:02:04
URL: http://selden.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

jag förstår inte hundarna??

2010-01-21 @ 20:07:37
URL: http://fuckingapa.blogg.se/
Postat av: tahtoosiivet

ööö, härma hofosho.blogg.se? ni har ju typ kopierat jizzis inlägg rakt av, och dessutom är ni inte scence, wannabe emos eller något åt det hållet?

2010-01-25 @ 16:10:12
Postat av: Anonym

palla kopiera inlägg från hofosho?

deras blogg är nästan lika känd som kissies, ni blir glada när ni får 60 besökare?

ni är SÅ kända

dumbasses -.-

2010-01-27 @ 18:41:38
Postat av: Anonym

HOFOSHO! vafan , jizzi wannabees! xD dom har 13000 läsare! ni har typ 60° Det är ingentng! loozers!

2010-01-27 @ 19:10:45
Postat av: alexandra

Haha, det här var det sämsta jag läst i hela mitt liv.

Ni har kopierat Hofosho rakt av, bara erkänn det. Folk är inte korkade

2010-08-24 @ 21:29:31
URL: http://yeahalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0