värsta tråkiga dagen!!!



hej hej alla bloggläsare!!!<3
yeah...idag slutade vi 11 men bussen kom 12 =/
jaja..
någon dag här i veckan blir det att färga challes hår...kke steffis oxå...
det går vi se..

och jag var med i tidningen :P
att jag hade fototalang och skit!!
finns inte på nätet än tyvärr!!

lite bilder ifrån idag :

det var alla bilder som jag tog idag:)
det kommer lite extra bilder nu oxå som jag har glömt att lägga ut!!
enjoy!<33


bara lite snö vid skolan..det är i ett fönster!!


värsta suddiga bilden..men hon ville inte ligga still på grejen!!;)


väldigt gammal bild..men diggar den...
matti får värsta damp på sin syster och jag försöker posea;)
love that picture<33

orkar inge mer nu....puss<33

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0