måste dagen med matti<33 (och musiken ägde ju sönder...trodde jag skulle dö eller något..iaf svimma!!)

 

hej everybody!!<33 miss me?

okej..jag följde med matti hem..vi fixade lite grjejer till bloggen :)så snart blir det en serie....ni kan tycka att vi härmar hofosho!!
men..den är inte ens lik..och våran är fulare;) !paint skils"bra vi är!!
och ni är bra spända på att titta på logan va?
men det kommer sen när den är klar...
och så kommer det ju kort ifrån klubbstugan...vi hittade en som vi ska ha så länge..vi tänkte fråga om vi skulle ta "lillabyhåla butiken"
men jaja..det är väl det om bloggen!!<33

-----------------------------------------------------------SKOLAN!!------------------------------------------------------------

ja..

typ :
-slöjd (sy)
-musik (världs bäst)
-lunch+rast
-NO!
-SV
boring dag...men jag överlever!!<3

jo..jag skrev ju att musiken var så kul..och det var den...
V = klasskompis(elev=
M= fröken!!


jo...allt började att V skulle sjunga i mikroånen..och han är en sån som inte kan hålla käften så det var så allt började...och han säger i mikrofonen :

V , min damer och herrar,nu ska jag sjunga higer och jag är.....
M , VIKTOR ALMETEG!!!!
V,ja?
bara så bäst!!<33

alla fattar inte men jaja!!<33
det kan jag kke leva med!!<33

pussén everybody!!<333




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0