frisyrer...

tyckte det var dax;)
denna gången handlar det om fina frisyrer för kort/långt hår;)

jag har alltid varit lite kär i korta frisyrer,det har på något viss fastnad,men nu vill jag sats på längt ett tag;)

KORTA FINA FRISYRER!:

om man har korta frisyrer tycker jag(personligen) att man ska fixa kort på ett grymt sätt,typ som dom här bilderna,kort hår e ju inge popis just nu,men titta på dom här! det ser ju ut osm det "morderna" fast med kortare stuk,inge bryr sig om man "piffar" upp håret lite när det är kort,verkligen gillar´t (Y)

MELLANLÅNGA FRISYRER!:

För mig är det här mellan långt,har haft liknande frisyrer förut,men verkligen älskar frisyren till höger,så elefant good!! jag är inget fan av löshår,men om som hon på vänstra bilden,yeah right! hon kan väl ha löshår,men högra bilden? lite för tunt för min smak! men mellan långt hår har jag nu,men jag sparar och gör allt så det ska växa och bli fin fint(Y)

LÅNGA FRISYRER!:

för lilla mig är det här långt! inte direkt bilden till vänster,men lixom naturligt på något vänster(fast det e löshår),som bilden till höger,det e mitt absoluta mål i hårväg,så långt,och så lejon fint^^
långt hår,here i come! mohhaha;)


ja,det här är vad JAG tycker om olika frisyrer,men nu vill jag veta vad DU tycker!!

rösta och se glad ut =)

Omröstningen vad gillar du får sorts frisyr? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!

1 kommentarer
Postat av: Lyllan Blogglus

Kan du inte klippa dig i den där korta frisyren Corina? Jag tror du skulle bli jättesöt i den!

2010-12-06 @ 17:40:31
URL: http://gasoline.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0