MINA SYSKON!<3


DAG 11 - MINA SYSKON

ja,jag har 3(4) syskon,1"riktig" och 3(2) "halv syskon"
men alla dom betyder mycket för mig!
vi börjar med den som e äldst och sen neråt..
OCH ALLA BETYDER MKT FÖR MIG!<33

JOLIN ROSÉN (29år)

ja,min kära syster,jag tvingade henne till hög läx-läsning när jag var liten^^
ho har hjälp mig när jag har haft det svårt,och när hon bara behöver vara en stora-syster;)
det är 15år mellan hon och jag..och hon bor numera i vivalla(örebro) med sin man,hund(bilden) och katterna♥
hon är inte min "riktiga" syster,vi e halvsyskon,men för mig är hon min "riktiga"syster<3
( jollan82.blogg.se )

JOEL LINDBERG (24ÅR)


min kära bror,vi har bråkat flera gånger genom åren men det gör vi fortfarande;)
du är här hemma nästan varje dag,men du bor i bångbro med din tjej..
men hur mycket vi en bråkar eller slås,kommer du alltid vara min bror,och jag kommer alltid älska dig!<3
det är 10år mellan oss,men vad gör det?♥

SEN KOMMER JAG HÄR IMELLAN,MEN NI VET JU VEM JAG ÄR;)

PIA LARSSON (skulle varit 13år)


hon är/var min TVILLINGSYSTER
hittade ingen bild på henne,så det blir hennes grav
ja,hon och jag tillbringade 8VECKOR(inte 9 veckor)
vi kom ut för tidigt! men iaf,eftersom vi kom ut förtidigt låg vi på BB 13dagar..
dag 14 i våra liv var första natten hemma,hon slutade andas i pappas famn mitt i natten första dagen hemma!<3
2veckor gammal blir jag av med min tvillingsyster
men hon har det bra nu,och är saknad varje sekund!<3
* 14 MARS 1997
+ 28 MARS 1997

TOBIAS VALTONEN (SKULLE VART 24ÅR)

Ja,han har jag väl skrivit om så nu kan hans liv utantill;)
nemen,han är inte riktigt min bror,inte min halvbror,inte min riktiga bror...nej
han är min storebros bästa kompis!
men han vart som en bror för mig,och bara för att det finns idioter som hittade sitt körkort i ett flingpaket så är han död!<3
men samma sak här,han kommer alltid finns med oss!<33
* 18 OKTOBER 1986
+ 17 SEPTEMBER 2010

1 kommentarer
Postat av: Anonym

fast... man är gravid i 9 månader... inte 9 veckor...

2011-01-21 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0