HEjsan

Hejsan Alla!!

hmm, har haft blogg ett tag, men typ aldrig ngt att skriva om...

tänkte jag kanske skulle göra som corre o berätta lite om t.ex. min första kärlek mina föräldrar osv.
(men jag gör det i ett inlägg ist för flera ^^)

Min första kärlek:


var när jag gick i förskolan...

jag gillade en kille jätte mkt då som senare när han hade bytt skola berättade för mig att han tyckt om mig

men aldrig vågat fråga chans...

nu har jag hittat en annan( men tro mig mkt letande ;) )

som jag gillar MKT!

(ni kan ju försöka gissa vem ^^)


Mina rädslor:


*Spöken...

*skräck filmer med spöken i :S det e ju läskigt...

*Ormar

*getingar...har blivit stucken 2 ggr sedan dess HATAR jag getingar :(

kommer inte på ngt mer jag e rädd för...kke gör det sen

jahapp har inget mer att berätta...

Här kommer en bra låt ;)







Bye♥

1 kommentarer
Postat av: challee<3

jens;)min snygging?! grrr...haha ne men jag vet inte

2010-12-10 @ 18:00:30
URL: http://foxlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0