min dag hos syrran


vfr har jag så jävla svårt att sova?
det är sjukt! klockan är halv 4 och jag är vaken och har städat badrum,vardagsrum,och möblerat om i syrrans lägenhet.
vad chockad hon kommer bli när hon vaknar^^

annars så har jag mest åkt bil,först till vaggeryd med mattias,jolin,milla och max(hund) där mattias föräldrar bor.
var där i kke 1 & en halvtimme,sen bar det iväg till några släktingar till mattias som inte någon utav oss hade träffat förut mattias då*
var där i kke 55min,och hon hade en frisör salong i källaren,med alla tillbehör.rawr då vart det happy face and big big smile on my lips;)
efter min söta hundblick mot hårsalongen så åkte vi tbx till mattias föräldrar och åt bröd och fick med oss bröd.
stackarns max,han fick ju inte plats med 2st människor tsm med honom i en minigolf.men det gick;)
sen så släppte vi av millan vid hennes hem och vi åkte oxå hem.då vart det att vara social med datorer och tv.
sen kom milla igen lite senare,och gav mig lasange:P mums!
sen har vi spelat tecknet tills milla gick hem!
(men det absolut första vi gjorde var att äta macka på ett café)

och nu sitter man här och inte kan sova,men ska väl försöka iaf =P
hoppas ni harre bra iaf,

massor av bloggkramar corre<3

fyfan vad tjock man ser ut =P
så här ser man ut på syrrans bröllop!<3

2 kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du ut det då jag tycker du e ganska fin gick det bra på bröllopet dåa kramiZz

2010-04-08 @ 20:30:26
Postat av: Anonym

varför lägger du ut det då jag tycker du e ganska fin gick det bra på bröllopet dåa kramiZz

2010-04-08 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0