fråga och musik!


jag hatar det,baraför att man är emo så behöver man inte lyssna på sån musik?!
emo står för känslor,och det är för man mår som man gör.
och jag kan säga att jag mår skit men jag lyssnar fan inte på några jävla "emo" musik.alla säger att emo musik är typ hårdrock,men isåfall tkr jag att det är depig musik man ska lyssna på och inte hårdrock.men här kommer lite låtar som JAG lyssnar på.

 




tänkte oxå släng in en veckans fråga om jag har varit skit dålig på,och snart kommer maånadens serie.


gillar ni nya designen?


månaadens serie kommer ju någon gång så klart =)

2 kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har ju helt jävla fel..... emo är visst en musikstil, har ingenting med känslor att göra.

2010-04-12 @ 21:36:00
Postat av: .

Emo är en musikstil lilla du! Det vore ju bra att du vet vad du snackar om innan du kan klassa dig som emo. ;o

2010-05-26 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0